RETOUREN / RETURNS

– ENGLISH BELOW –


DOWNLOAD RETOURFORMULIER NEDERLANDS

Is het item wat je hebt besteld toch niet helemaal naar wens? Geen probleem, deze kun je altijd retour sturen binnen 14 kalenderdagen (wettelijk herroepingsrecht). Vul het retour formulier in en stuur je bestelling naar ons terug, vergeet niet jouw pakbon toe te voegen voor een snelle verwerking. Omdat wij zo min mogelijk papier willen verspillen, sturen we de retour formulieren niet meer standaard mee met elke order, wel zo vriendelijk voor het milieu.

De kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening. Wij dienen je retour binnen 14 kalenderdagen ontvangen te hebben. Producten kunnen worden geretourneerd naar het volgende adres;

OONA & MAE
Grote Heiakker 12
5674 VE Nuenen

We zullen het aankoopbedrag binnen 7 dagen terugstorten op je rekening wanneer je order van te voren betaald is.

Creditnota
:
Als wij jouw retour hebben ontvangen, sturen wij je een creditnota per mail. Je kunt dan het geld binnen 7 dagen op je rekening, creditcard of PayPal account verwachten.

Om de volgende redenen kan een product niet geretourneerd worden.

Let op!
Retourneer je items zorgvuldig. Wanneer een item beschadigd is, of sporen van gebruik toont kunnen wij de waardevermindering bij je in rekening brengen.

Ik wil graag een artikel ruilen, hoe gaat dit in zijn werk?
Waneer je graag een artikel wil ruilen, kun je dit op het retourformulier vermelden onder het kopje ‘opmerkingen’. Wij zorgen dan dat het artikel (mits op voorraad) zo snel mogelijk naar je verzonden wordt. Ruilen is enkel geldig voor een andere maat / model van een item.

Ik stuur mijn hele bestelling retour, ontvang ik dan de verzendkosten terug?
Wanneer je alle artikelen uit je bestelling wilt retourneren ontvang je naast het aankoopbedrag ook de verzendkosten van de bestelling terug. De kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening.

Er is een artikel beschadigd, incompleet of verkeerd aangekomen? Wat nu?
Heel vervelend dat er iets is misgegaan met jouw bestelling! Stuur een mail naar info@oona-mae.nl en geef daarin aan wat er aan de hand is (evt. met foto’s mocht een item incompleet of beschadigd zijn) en wat je naam en ordernummer is. We zullen zo snel mogelijk reageren op je mailtje. 


RETURNS

DOWNLOAD RETURN FORM ENGLISH

Not entirely satisfactory with the item(s) you ordered? No problem, you can always return your item(s) within 14 calendar days (legal right of withdrawal). Complete the enclosed return form and send your order back to us, don’t forget to add your order form for a fast processing of your return. Because we want to waste as less paper as possible, we no longer send the return forms as standard with every order, but it is kind to the environment.

The costs for returning are for your own account. We must have received your return within 14 calendar days. Products can be returned to the following address;

OONA & MAE
Grote Heiakker 12
5674 VE Nuenen

We will refund the purchase amount to your account within 7 days when your order has been paid in advance.

Credit note:
When we have received your return, we will send you a credit note by e-mail. You can expect the money in your account, credit card or PayPal account within 7 days.

A product cannot be returned for the following reasons.

Pay attention!
Return your items carefully. If an item is damaged, or shows traces of use, we can charge you for the depreciation.

I would like to exchange an article, how does this work?
If you would like to exchange an item, you can state this on the return form under the heading ‘comments’. We will ensure that the item (if in stock) is sent to you as quickly as possible. Exchange is only valid for a different size / model of an item.

I return my entire order, will I receive the shipping costs back?
If you want to return all items in your order, you will also receive the shipping costs of the order in addition to the purchase amount. The costs for returning are for your own account.

An item has been damaged, has arrived incomplete or has arrived incorrectly? What now?
So sorry in advance something went wrong with your order! Send an email to info@oona-mae.nl and state what is going on (possibly with photos if an item is incomplete or damaged) and what your name and order number are. We will respond to your email as soon as possible.